نحوه نمایش نظرات در قسمت های مختلف وردپرس

یکی از مشکلات همیشگی که اکثر کاربران وردپرس با ان مواجه هستند این است که وقتی نظرات در یک صفحه زیاد می شود هم باعث افزایش حجم صفحه و هم کاهش سرعت بارگزاری صفحه می شود .  در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که چگونه دکمه ادامه نظرات در وردپرس را نمایش دهیم .
 
نحوه نمایش نظرات در قسمت های مختلف وردپرس
 
اولین چیزی که باید انجام دهید این است که افزونه وردپرسی  WordPress Posts را نصب و فعال کنید.  این می تواند پست های محبوب خود را با تعداد نظرات نیز نشان دهد. پس از فعال سازی، به بخش ابزارک ها رفته و نظرات را به بخش ابزارک های سایت اضافه کنید .
 
نحوه نمایش نظرات در قسمت های مختلف وردپرس


شما می توانید محدوده زمانی را از 24 ساعت گذشته، هفته گذشته، 30 روز گذشته یا تمام وقت انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بیشتر پست های هفته گذشته را نمایش دهید، می توانید 7 روز گذشته را به عنوان محدوده زمانی انتخاب کنید. ب

در میان گزینه های دیگر، شما می توانید برای نمایش تصویر بند انگشتی، تعداد نظرات، ارسال گزیده ای و غیره را انتخاب کنید.

 

نحوه نمایش نظرات در یک صفحه یا برگه های سایت

پست های محبوب وردپرس نیز همراه با یک کد کوتاه است که شما می توانید به پست یا صفحات خود اضافه کنید تا بیشترین نظرات خود را مشاهده کنید. این به شما این امکان را می دهد تا محتوای جذاب تر خود را در مورد خود، آرشیو یا بهترین صفحات نمایش دهید. کوتاه به همان اندازه ویجت قدرتمند است و پارامترهای تنظیمات مشابه دارد. مثل این:

[wpp range=all stats_comments=1 order_by=comments post_type=post,page limit=10 wpp_start=<ol> wpp_end=</ol>

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن