قالب HTML5 ریسپانسیو چند منظوره Moose

 در این مطلب به معرفی دو قالب html دیگر می پردازیم. برای آشنایی با ویژگی های این دو قالب html رایگان تا پایان مطلب با پارس تمز باشید.

قالب HTML5 ریسپانسیو چند منظوره Moose

قالب HTML5 ریسپانسیو چند منظوره Moose

Moose یک قالب HTML5 ریسپانسیو و فلت است که با بوت استرپ 3 توییتر با برگه های بی شماری ساخته شده است.  و برای صاحبان کسب و کار، هنرمندان، عکاسان، آژانس های خلاق، استودیوهای دیجیتال، مترجمان آزاد شخصی عای می باشد. از انجا که این قالب HTML5 ریسپانسیو است، این طرح و قالب با صفحه نمایش های بااندازه های مختلف سازگار خواهد بود که باعث می شود وب سایت شما با هر دستگاه مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها و کامپیوترهای رومیزی سازگار باشد. قالب HTML5 ریسپانسیو چند منظوره Moose سه اسکریپت پولی که ارزش کل آن ها 35 دلار است را شامل می باشد، که شما به صورت رایگان با این قالب آن ها را دریافت می کنید. 

دانلود قالب                        دمو

قالب html5 مجله ای Zoombi    

قالب HTML5 ریسپانسیو چند منظوره

Zoombi یک قالب html مجله ای ویژه است و با  HTML5، CSS3، jQuery ساخته شده است. این قالب به طور کامل ریسپانسیو می باشد و متناسب برای هر نوع صفحه نمایش، از کوچکترین گوشی های هوشمند گرفته تا بزرگترین کامپیوتر های رومیزی است.

این قالب html5 زیبا و بسیار دقیق بر روی هر دستگاه به نظر می رسد. علاوه بر این، این قالب برگه های متعدد زیادی دارد از جمله برگه معمولی استاندارد، برگه با ساید بار، گالری، ویدئو و بسیاری المنت های دیگر.

دانلود قالب                           دمو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن