افزونه فرم ساز WPForms

ما معتقدیم که نباید یک برنامه نویس را استخدام کرد تا یک فرم تماس وردپرس ایجاد کند. به همین دلیل ما WPForms را معرفی می کنیم که به وسیله ان می توانید انواع فرم های وردپرسی را بسازید .

WPForms به شما امکان می دهد فرم های تماس زیبا، فرم های اشتراک، فرم های پرداخت و سایر انواع فرم ها برای سایت خود را در چند دقیقه، ایجاد کنید!

WPForms یک راه حل فرم تماس 100٪ پاسخگو تلفن همراه است، بنابراین فرم تماس شما همیشه در همه دستگاه های (تلفن همراه، لپ تاپ و دسکتاپ) نشان داده خواهد شد .

فرم تماس با WPForms نیز برای عملکرد وب و سرور به شدت بهینه شده است، زیرا ما اهمیت سرعت را در هنگام جستجو و تبدیل به سرعت درک می کنیم. ما صادقانه می گوییم که WPForms یکی از سریعترین افزونه های فرم ساز وردپرس در بازار است . با استفاده از این افزونه ، شما می توانید فرم سفارشی را آسان و کامل در 5 دقیقه یا کمتر ایجاد کنید.

افزونه فرم ساز WPForms


اگر شما دنبال ایجاد یک فرم تماس ساده، فرم
درخواست تقاضانامه، فرم اهدا، فرم سفارش پرداخت یا فرم اشتراک هستید ، برای هر یک از این موارد قالب های آماده وجود دارد که می توانید استفاده کنید . 

WPForms همراه با قالب های پیش ساخته شده برای کمک در صرفه جویی در وقت است. شما می توانید فیلدهای مورد نیاز را اضافه، حذف یا مجدد مرتب سازی کنید.

فرم تماس با WPForms به طور پیش فرض 100٪ واکنشگرا و قابل استفاده در تلفن همراه است. همچنین ما تمام درخواست ها را برای اطمینان از حداکثر سرعت بهینه سازی شده و ، WPForms یکی از سریعترین افزونه های فرم تماس وردپرس است.

شما به راحتی می توانید فرم های تماس خود را با سرویس بازاریابی ایمیل ادغام کرده یا برای جمع آوری پرداخت ها برای رزرو و سفارشات را انجام دهید . WPForms به شما این امکان را می دهد که همه کاری را انجام دهید.

افزونه فرم ساز WPForms

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن