آموزش طراحی صفحه ورود به وردپرس سفارشی

آیا می خواهید یک صفحه ورود سفارشی برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید؟ این کار به کاربران اجازه می دهد تا از یک صفحه سفارشی در سایت خود به جای صفحه ورود پیش فرض به سیستم استفاده کنند. در این مقاله ما به شما نحوه ایجاد یک صفحه ورود به سیستم سفارشی برای وردپرس بدون نوشتن کد را خواهیم آموخت .

اگر در حال استفاده از یک سایت بدون استفاده از افزونه عضویت وردپرس هستید، کاربران با استفاده از صفحه ورود پیش فرض وارد سایتتان می شوند.

این ممکن است برای وب سایت های کوچک خوب کار کند. با این حال، اگر شما یک وب سایت کسب و کار بزرگ داشته باشید ، ممکن است بخواهید برند خودتان را به جای وردپرس نشان دهید.

یک صفحه ورود به سیستم سفارشی مانند هر صفحه دیگر سایت وردپرسی شما کار می کند. این از رنگ ها و سبک های قالب وردپرس شما استفاده می کند و کاربران حتی نمیتوانند بخش مدیریت سایت وردپرسی خود را ببینند.

پس از گفتن این، بیایید ببینیم که چگونه بدون ایجاد هیچ کدام به راحتی یک صفحه ورود به سیستم سفارشی در وردپرس ایجاد کنیم.

 
طراحی صفحه ورود به وردپرس
 

روش 1: ایجاد صفحه ورود سفارشی در وردپرس با افزونه وردپرس Theme My Login

اولین چیزی که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه Theme My Login است.

پس از فعال شدن افزونه ، صفحه ورود به سیستم سفارشی را مطابق با قالب وردپرس شما فعال میکند. شما به سادگی می توانید از صفحه ورود بازدید کنید و صفحه ورود به سایت سفارشی را مشاهده کنید .

 
طراحی صفحه ورود به وردپرس
 

با این حال، Theme My Login یک افزونه قدرتمند است. همچنین می تواند برای ایجاد صفحات نمایه سفارشی و ایمیل های سفارشی  استفاده کنید .

برای فعال کردن این ویژگی ها، باید بر روی منوی TML در نوار مدیریت کلیک کنید تا تنظیمات پلاگین را پیکربندی کنید.

 
 
 
شما در اینجا به راحتی می توانید انواع گزینه هارا از جمله بخش ورود،طراحی گزینه ها و… برای افزونه تغییر دهید .
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن